maandag 9 juni 2014

20 keer vaderdag...

Door de eindtoetsen is er in het zesde leerjaar niet veel tijd om een vaderdagcadeau te knutselen.  Mijn vriend - die lesgeeft in het zesde -  had dit jaar dan ook een fantastisch idee: "Ik ga zonnebrilzakjes laten versieren met flockfolie. Origineel en niet veel werk!"

Niet veel werk!? Voor de kinderen dan toch...  Exact 5 dagen kreeg ik om het project "Vaderdag" tot een goed einde te brengen. 120 uur om stof te kopen, te knippen en aaneen te naaien. Mijn vriend werd tijdens het lange weekend tot huisman gebombardeerd en zo geraakten de zakjes tijdig klaar.  

Opdracht volbracht, laat de zon maar schijnen!!

Stof: Pauli
Patroon: Miekk


2 opmerkingen:

  1. typisch mannen :-D En zo'n bandwerk word op den duur toch echt wel saai!
    Maar wel een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, voorlopig geen zakjes meer voor mij. Het gevraagde zonnebrilzakje voor hem zelf, zal dan ook nog lang op zich laten wachten! ;)

      Verwijderen