dinsdag 10 december 2013

Back to the future...

Een tijdje geleden kwam ik dankzij deze naaimadam op het idee om mijn gescheurde, plastic naaimachinehoes te vervangen door een hipper exemplaar.  Met wat hulp van Mr. Google vond ik een geschikte tutorial, wat altijd handig is als beginnende naaister.  Alleen de biais onderaan, bleef ik maar uitstellen.  Ik vind het een hatelijk werkje...
Toen mijn vriend me verraste met een zalige, dan nog wel bijpassende retro naaidoos (Wie heeft deze niet bij oma op de kast zien staan als kind?), kon ik niet anders dan de hoes afwerken.  Hier is dan het resultaat!

2 opmerkingen:

  1. ze is echt wel supermooi geworden hè. (en ik kan met die van mij niks meer doen, want nu heb ik een harde koffer. EN past inderdaad mooi bij de naaidoos (tja mijn oma had geen naaidoos, die had gewoon een hele naaikamer met allerlei kastje sen schuifjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij SUPERMOOI geworden zeg!!! Blij dat ik van dienst kon zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen